femton elever och sex ton elever.

Sitter i skolan just nu och har datorkunskap, har inte ännu börjat med
något speciellt.
Har just fyllt i en enkät om allt möjligt, och skall snart börja använda mig
av pp ett tag, tänkte att jag sku klämma in några rader hit!

Idag är det fredag och det är skönt, åh bubblan vad skönt det är med helg
nu, haha! Har ännu historia, matte och gymnastik! Sen slutar jag för dagen,
och jo jag vet att vi har långa dagar under fredagarna, men så är det..

Har ingen aning över vad jag ska ta och hitta på idag, blev erbjuden att komma
hem till b! Men som sagt så får jag se vad jag hittar på, imorgon blir det nog
och hitta på något med tjejorna osv! Pusshejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0