fy på mig själv.

haha ja fy på mig, nejmen jag ligger på latsidag idag (helt sant)
snackade med marie om att man borde ha sådär som vissa har
speciellt amerikaner så att dom sitter sent till kvällarna i skolan
och pluggar osv, för ibland när man väl tar sig hem så hamnar man
på latsidan och tänker; snart, snart, snart..

Hur som helst så har jag faktiskt fått något gjort även fast jag skippat
plugget ett bra tag, blev aldrig av.. Jag hjälpte mamsen med att baka,
och vi bakade bröd och gud, jag är helt tokig i det insåg jag, haha.
I brödet, nänänä.. och blåbärs soppa, mums!

Sen var jag ute tillsammans med doggy, hade henne lös och det gick
prima, fast hon blev ivrig när jag skulle borsta henne, bra att hon älskar
sånt, så då har jag borstat henne, jättejätte noga, nice med frisk luft
på köpet..

Fy skam ändå, nu ska jag ta mitt häfte och böckerna framför nosen på mig
och ägna mig åt dem.. Nog får dom sno några timmar av min helg o'...
Är ju ändå smått sjukling så, ha det så bra! =)


något på hjärtat?
Postat av: Rasmus Orsén

Har nu lagt till din blogg som länk på min sida. Gör du det också?

2008-09-13 @ 16:18:43
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0