go girl

sitter här och pratar med sofia i telefon, snackar lite om vad som helst
just nu handlar det om allt mellan himmel och jord typ.
och vi ska se barnhemmet idag, eftersom att vi inte hann se den igår så..
creepy! hur som helst så skulle jag skriva lite om gårdagen.

under dagen så kom syrran och kidsen hit hem och hälsade på, vi drog
och hämtade bro' och cruisade runt överallt. sen var vi hem till honom och
fika och chilla och sådär, lånade även några filmer av honom, :D
Idag åker han till norge i fyra veckor, så lär inte se honom på läänge!

Sen på kvällen så kom flicksen förbi här, sofia, nora, emilia & erica:)
Men Emilia kunde inte stanna så länge eftersom att hon skulle hem till
någon på middag, nå vi gjorde lite vad som helst, hahaha och så drog
vi snygging dans, tyvärr har jag inga bilder fr det, men sofia dansade
med Ayas leksak :o

Sen drog vi vidare till stan, och det var fan kallt ute, nå vi drog hur som helst
till stranden och sen drog jag dit nära tågbron och träffa johan, och så kom även
sandin och andra sofia dit, sofia! Och så kom även en hel del folk förbi där, typ paue
och petter, och så kom olle och mr.m! Ja vad hände sen, folk drog hem och
ja..

Har inte så mkt och skriva, det var lite kortfattat..
Bilder..

hejsan!


hejdo!


sofan!


nora o emilia:)


sofia och jag:)


eric-a!


erica, emilia, jag o sofia:)


nora, jag o emilia:)


eric-a o jag:p


nora, erica, emilia, jag o sofia:)


nora o jag:)


sofia!


nora o jag:)


sofia GLAD!

 
nora o jag:p


hahaha, vad gör vi? jag o sofia drar kanske en titanic
o bedöma av bilden så att säga:ooo
o vet inte vad nora sysslar med:D



jag o sofia


eric-a o sofia:P


nora!strike a pose


helluu sofia


HAHAHAHAHHAA, zomg


jisses:p


jag o eric-a





sofia (deprimerad?) och jag! :')


ny email: [email protected]
(tack buddies för min del)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0