He can't read my poker face.

Jag har otur måste jag bara börja med, vet inte ens om jag
egentligen ids skriva hit något just nu, haha, men jag gör det ändå
eftersom att mina fingrar som åtminstone fungerar normalt vill skriva
av sig så enjoy tangentbordet.

Har varit utomhus med bl.a Sofia och Erica. Först med Sofia då vi var till
en hel massa affärer i Ikano och tittade runt, imorgon ska jag köpa nya skor
och ja! Sen var vi till Ica och sen drog vi ut med varsinn ben&jerrys, hade
kvar rätt mycket från igår så, ja vi slog oss ner på kuben och åt glass, kändes
faktiskt dumt och så skrämde den snälla mannen mig, haha.

Sen kom även Erica dit, och det var i princip då allt började!
Ha ha, orkar ej gå in på detaljer men jag har en sådan otur så det inte är sant.

Och jag är sur, arg vad jag nu ska säga. Besviken på köpet..
Har jäklans ont, och imorgon kanske jag ska besöka farbror doktorn!
Det var allt, vill ha nå och äta är jätte hungrig! Kurr..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0