Hello doris!

Sitter här och snackar med Sofia i telefon..
Är as mätt, har nämligen tryckt i mig en hel del nudlar och det är mums!
Hade en lång dag i skolan idag, och i slutet hade vi naturkunskap vilket
tröttar ut en till max, haha. Och så var jag svin hungrig så jag var
rätt stökig av mig faktiskt!

Hade FE prov idag och det gick nog helt bra=)
Fick godkänt på samhällsgrejsimojsen, nog för att man bara kunde få
godkänt men ändå, den var ganska konstig den där saken så!
Idag måste jag nog plugga till matten, BLÄ marie kom och plugga för mig.
Jag är för seg för det, och för trög.

Nu ska jag kila iväg!

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

bajs! ska också läsa matematik nu >,<





HOFFFFFF och ett djupt suckande

2008-09-22 @ 18:08:49
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0