Here's where it ends.

Hallå bloggen!
Sitter här och har det tråkigt, en fredagskväll vad fan.. Jag blir faktiskt rätt
besviken fast jo jag ska hitta på någonting här lite lite senare faktiskt.. Så
klockan kan ju ticka iväg eller något, fundsar allvarligt på att tjuvöppna min
chips påse för nu har jag vart sugen på chips i en miljard år, övedrivet.
Men smaskens ju! Jag såg värsta håriga tusenfotingen idag, inte för att
det är så smaskigt men den var brunsvarthårig, helt lurvig och söt..

Har fotograferat en hel del idag tillsammans med Tomppe och Nora, vi har
vart lite överallt så. Och bilder kommer att komma upp, och min blogg är hemlig
och det känns skoj och skriva inlägg för 'ingen' och extra skoj och skriva när
inte Marie kan läsa just nu, för hon verkar vänta tills jag kommer ut med mitt
lösenord! Marie ¨på sträckbänken! Nejmen.

Skoldagen var lång, lång och återigen lång och seg!
Mer har jag inte och säga, imorgon blir det tacopaj, mumma!

mallO

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

JESJESJES här är jag i din blogg och trampar. IGEN.

2008-09-28 @ 15:00:18
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: Marie.

JESJESJES här är jag i din blogg och trampar. IGEN.

2008-09-28 @ 15:00:40
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0