Heroes

Cheek to cheek på hög nivå!

Ikväll är det Heroes och jag ser fram emot att få sjunka ner i soffan och
leva mig in i den serien, för den är så otroligt bra!
Och jag vill ha kväll nu, och ihelg är det hockey och nästa vecka börjar
några av mina favvo serier och jag ser fram emot det med. Desperate
Housewives och såklart Gossip Girl < en stor favorit!
Är väll inte så svårt och gissa, nejmen jo kanske det kanske.


Sitter fortfarande i skolan, har svenska och har just skrivit klart min
filmanalys om American History X, skönt och bli klar!
Ska ännu gå igenom den, tog för mycket plats, max tre sidor och den
sträcker sig ut till en liten del av en fjärde sida ;( aotj, det svider!

Nu ska jag kila iväg, slutar strax. Ska bara mejla över den och så.
Maries favorit idag, hon tipsar: Fairytale - tills natt blir dag!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0