Hold on!

Åh vad skönt det var och få sova åtminstone till halv elva, och bara
vakna av sig själv, var helt tyst i huset så det var skönt!
Har inte hunnit med så mycket, fixat mig lite smått och så kokade
jag fiberhavregrynsgröt:) gott!

Igår fick jag en massa bra låtar av min syster, tack syrran (om du nu
läser) vet att hon gör det ibland iaf:) Och så skickade jag även några
bra låtar till henne.. Så nu har jag äntligen lite ny bra musik igen, börjar
lessna på dom gamla, och så fick jag min absoluta favvis!
(Kom nämligen inte ihåg vad den hette)

Ska snart ta och läsa lite till det teoretiska provet vi kommer ha i
gymnastiken, har läst igenom den lite här igår, så får ta och läsa lite mer..
Sen får jag läsa till samhälls lite senare, ids inte dra dirr efter varandra..
Sofia kommer hem snart, vid tolv tror jag, så jag hoppas hon ringer sen
eller nå:) För jag vill träffa henne! Och jag skulle nog umgås lite med henne.

Ja vad mer? Jo jag kan bjuda på en dålig bild..
Tagen med webcam men whatever.. -bjuder ju!

huhu, och jag tkr om o ha håret så på morgonen, jo!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0