I guess this is the life

Skit samma, man kan ju inte älska alla
Skit samma om turen blev min vän
Skit samma om varenda liten stjärna skulle falla
Skit samma, han ringer aldrig mer igen  -hihi:)

Blev ett extra inlägg, snodde ju denna!

JAG
namn:
malin
smeknamn: mallO, och ytterst sällan majsan (av min bror) haha, bobmalin!
födelsedag: 21 April
födelseort: Kalix
uppvuxen i: i Haparanda
bor: i Haparanda (Marran)
ögonfärg: grönblå-grå.
hårfärg: ljusbrunt.
pluggar: samhälls
familj: Mamma, pappa o två syskon

FAVORIT
färg:
svart, vitt, grått oså:)
plats: i sängen & läktarn på kuben
land: Sverige
bok: Har ingen favvo!
spel: Jaa, gh & the sims2
drog: sysslar inte med sånt.
fordon: bil!
film: no idea.
djur: hund!
serie: oth & dh!
CD:  hm, vette.
café: har inge absoluta favvo
skor: mina tygdojjor!
aktivitet: säg det

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
kan väll inte undgå? ibland:o
gnälla: jo nog brukar jag väll, försöker låta bli :p
skrika: ne inte under ilska, men av lycka elr härjigt humör!
sova: jösses, självklart! det är skönt.
försöka vara annorlunda: är mig själv, that's it!
klä dig i svart: visst, kanske ngn annan färg dit bland.
gå till kyrkan: bara under konfatider/begravning osv.
gå i skolan: jo!
röka: nej
ljuga: näpp, men har ett beroende av att skoja:D
hata folk: hat är en börda, huhu!
lita på folk: inte alla!

NÄR
läste du en bok senast: igår
var du på konsert senast: lk
köpte du något senast: igår
kysste du någon senast: ett tag sen
svor du senast: för ett tag sen det med
sjöng du senast: igår
klagade du senast: vet ej faktiskt, igår
är det sommar: Höst nu, så om ca 9 månader?

VEM
saknar du:
några st :o
vill du slå: ha ha, just nu vill jag helst slå ett svin ;>
kramade du sist: aya!
vill du prata med: ingen speciell
vill du vara som: mig själv!
sårade dig sist: hehehe, ja-a ni! igår vare iaf, men vem
orkar jag inte gå in på.
vill du bli galet full med: galet full? orkar ej med sånt.
gjorde dig riktigt glad senast: hmm, vette:p
fick du sms från senast: tomppe
ringde dig senast: paue
är vackrast på jorden: mina nära och kära

HAR DU
förföljelsemani:
nej
tvångstankar: nej
någon annan psykisk sjukdom: nej
brutit några ben: jo
några piercings: ja
gjort bort dig rejält: jo några gånger
bra självförtroende: nja ne
kysst någon: O_o seriöst


HUR
går du:
like an egyptian, nejmen som mig själv
svarar du i telefonen: malin, elr heeeeelo, hej, hallå!
mycket pengar har du: öh, vette:D
ofta bäddar du sängen: är seg på sånt, tyvärr
ofta städar du: alltid när jag får mina ryck!


TROR DU
att du kommer bli något:
app, något
på gud: nix
på rymdvarelser: na
att folk tycker om dig: jag tror på att vissa gör det
på ett liv efter detta: leker ibland med tanken


ÄR DU
förstående:
rätt så, men kan vara rätt trög.
öppensinnad: njaao :p
arrogant: njee
osäker: jo gällande vissa saker
intressant: faktiskt inte
hungrig: lite, har ej fått frulle!
smart: som jag skrev kan jag vara rätt trög
barnslig: men klart, är ju bara barn en gång
liten: 162-163 typ. så inte så?
rolig: vissa säger de då och då, och ibland är jag för tråk!:D
pratglad: ohja, kan inte få stopp på mina ord ibland!
frågvis: hahaha så otroligt, sjukt mkt ibland.
organiserad: nja, gällande någonting så jo
hälsosam: hahaha, inte så värst, då och då, periodvis.
blyg: nuförtiden jo.
lättförstådd: hoppas det, men suger på att förklara.
attraktiv: nej skulle inte kunna påstå det.
lättuttråkad: nej, för jag kan sitta o ha kul åt mig själv.

ansvarsfull: jag tar mitt egna ansvar för det mesta!
vegetarian: nej, köttätare!
arg: nepp
respektingivande: ah!
ledsen: mer.. besviken.
glad: men läs ovan!
svår: jag är jävligt komplicerad må jag säga :o
positiv: negativ inställning, känns bättre just nu!
bra på att ge komplimanger: är rätt seg på sånt, men ibland
ger jag, men ska bli bättre på att uttrycka mig via komplimanger!
kär: kär? nej, men jag tycker om en lite, intresserad or what.

VÄLJ
katt eller hund: starkt hund!
vit eller svart: kan ej välja! svart kanske?
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: mys!
telefon eller internet: mobiltelefonen?
musik eller tystnad: musik forever!
bok eller film: film
tjejer eller killar: tjejer och killar som kompisar, och killar som pv's!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0