i väntan på vadå?

på maries begäran bland annat!:D
min motivation är vad hon är (enligt henne själv iaf) tyck till!


Sitter här och tar det lugnt, väntar på att bastun ska bli varm vilket är alldeles
vilken sek som helst (typ).. Sen ska jag basta, och så ska jag nog testa en såndär
ansiktsgrejsimojs efter det och så blir det och titta på Heroes (en favorit).

Och det blev ingen jag hjärta saxen idag, men det kommer, det kommer och
det kommer även bilder sen (hoppas jag) haha.
Idag så började jag vid nio, hade finska prov vilket förhoppningsvis gick bra,
var väll lite klurigt eftersom att man inte är så king på att stava (finurligt språk)..
Sen så chillade jag med Marie medan Nora gjorde provet, och så gick vi iväg
och åt osv.. Sen hade vi en hel del andra lektioner, bl.a svenska & matte och
så var skoldagen äntligen slut..

Jag tycker att veckorna går jätte snabbt med tanke på att det är fredag redan
imorgon (klagar dock inte), är ju bara för skönt! Då är det även hockey som
gäller för min del och för många andras del;) Asplöven möter ju Kiruna!
Det ska bli ett nöje och se den matchen, huhu..
Har även ett prov igen imorgon, så ska ta och läsa lite smått (repetera) till det
nu under kvällen, sen blir det och försöka få en hel del sömn så man tar sig
igenom morgondagen i skolan, lång fredag ju!

Idag efter skolan så hann jag inte vara så jätte länge hemma, drog iväg med
Sofia till ica (innestället or what?) haha, var och köpte hårfärg (elr sofia var)
och så drog vi hem till henne och började slinga håret, borde ha haft ett till
paket eftersom att hon har tjockt hår, men slingor blev det allt! Sen slingade
hon även hennes mamis hår, ganska skoj det där med att slinga hår!

Imorgon sker förändringar! <en förändring?
Och ihelg blir det förmodligen en massa plugg + skrillor med markitta och
pekka väll? och så kanske det finns plats för lite annat skojs;)
Nu ska jag avrunda, dra och basta och så blir det och ha en riktig chill kväll.
Pusshejdå! Ha en trevlig dag.

(ska nämligen komma på vad ordet tjej var)
---
Jag: Men kille var typ ninja..
Marie: (nollställd) nejmen:D
Jag: Men hmm, det var typ nikita
Marie: jaa..Chiquita... eller det är bananer

och en såådan goding unnade jag mig idag;)


något på hjärtat?
Postat av: Marie.

Jag tycker också som Marie att hon är din motivation.

2008-09-18 @ 20:07:49
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0