i'm not sure anymore..

nepp, definitiely not.

sitter här och lyssnar på musik och är rastlös som sjutton, haha.
jag vet inte riktigt vad jag ska göra, finns ju egentligen inte så mycket
och göra nåmer, hade tänkt dra här lite tidigare till stadi en sväng för
att träffa m bl.a! ('min syster') men det blev inte av!

Jag är typ speedad, haha nejmen jag skulle kunna säga det, energi
som fanken! Ska nog ta och se en film eller något för att lugna ner mig
lite, höhö. Bara och välja mellan alla filmer - svårt..
Ja och om nu någon vill någonting så når ni mig på min mobil då!

Hoppas ni haft en trevlig Fredag, inte för att den är över än men..
Jao, pusshejdå.

Och jag har kommit fram till att jag är en riktig fegis, haha nejmen blyg
(dock inte gällande allt) bara när det kommer till vissa saker, har blivit
blyg med andra ord, dags och samla mod igen i massor!


P.S du är fin!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0