Last night I met a cute boy

Hallo bloggvärlden!
Vaknade på  morgonen av att det gjorde fy sjuttons ont i halsen när
jag skulle svälja, ahapp det är bara och välkomna förkylning + halsont
igen då, verkar aldrig ge sig riktigt under den här årstiden, nåväl som
tur är så finns det halstabletter som gör susen, måste bara införskaffa
mig en en hel så att jag kan knarka halstabletter igen.

Sitter och lyssnar på musik, och funderar över 'what to do a day like this då?'
och under dagens sysslor står bl.a att fixa lite grejs i mitt rum idag och bli
ett med en bok för ett tag, dags och prenta in lite i mitt huvud nu också så att
jag inte är helt lost sen här framöver.

Tack och lov så är vi lediga idag, måste nog även kolla upp om jag har feber,
aja, nu ska jag gå och dricka honungsvatten och så ska jag nog vila en stund,
kanske titta om det finns nå bra på tv och sen tar jag tag i sysslorna! Adios.


Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0