Lördag, härliga helg(!)

T.o.m solen skiner där ute, ganska blå himmel och allt, riktigt mys nog för
att det är höst men ändå.. Och ja, då kan man väll undra vad man gör uppe
tidigt på helgen, har vaknat för ca en timma sedan, och det såklart pga att
jag drabbades av värsta magonten, aj aj fast det har nästan gått över nu
och det är skönt det (y) aah!

Funderar på att lägga in lite bilder på datorn nu alldeles snart och sen tänkte
jag slänga upp dem här och berätta liiite om gårdagen iaf, hur som helst så
får jag se vad jag hittar på idag, och jo jag nämnde att jag hade planer för helgen
jag vet, men det står mellan det ena och det andra så det är bara och försöka
besluta sig någongång..
Jag har även lyckats göra någonting jag funderat på ett tag, en ny hotmail adress
okej inte så intressant, men jag tycker inte om min den är alldeles för komplicerad
nejmen, jobbig, haha. Fast ska inte börja och använda mig av den ännu, bara vid
såna här inloggning via hotmail på olika hemsidor, gånger.

Och jao, jag vill hinna träffa min bror idag, får se om jag gör det då?
Nå ja. Nu ska jag lägga in bilderna på datorn och sånt där, börja berätta lite kort..

Ja, hur som helst så var det rätt så tjorvigt igår under dagen men sen löste det
iaf sig, drog hem till tomppe där han och sofia väntade.. efter en stund kom även
nora och sen åkte vi iväg för att hämta emilia, när vi kom fram till seskis så hoppade
vi av vid den där ena kiosken, men sen kom tomppe på att vi kunnat åka till ica..

hur som helst så gick vi sedan till skolan, väntade där och sen så hittade vi iaf
fram som tur var, vi var väll lite lost där!
Iaf, när vi kom fram så var Betty och Sara där, och så satt vi där och chillade, sen
kom även Anton och så kom Camilla och Britta och sen kom de en hel del andra
människor dit som jag inte kan sätta namnet på, eller på vissa men det är detsamma.

Skoj var det iaf, tänkte att jag slänger upp två-tre bilder hit eller något, sen får
pixboxen få äran och ta hand om några till :')






något på hjärtat?
Postat av: emmy

haha snygga miner :D

2008-09-06 @ 19:21:41
URL: http://niffe.blogg.se/
Postat av: emmy

förresten så var det 24 grader i morse:) thats hot :D

2008-09-06 @ 19:23:20
Postat av: Betty

haha fan vad snyggt :D

2008-09-07 @ 12:44:15
URL: http://lerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0