M, har beslutsångest.

Och m vet inte hur hon ska ha det!

Oj, så svårt och gissa vem den här M är, jag vet!
Sitter här, har bastat och så, riktigt skönt måste jag då säga!
Speciellt när jag annars också fryser som ett psyk hela tiden, hösten!
Jag får alltid såna här ryck på hösten, haha. Får väll börja spendera
hela dagarna utomhus så jag vänjer mig (det ska jag nog allvarligt ta & göra)

Under kvällen spenderade jag min tid inne i Arena Polarica (kuben) och ja
kyliga kuben men härliga kuben, haha nejmen. Var där tillsammans med Sofia,
Pauline & Erica och tittade på Asplövens match. Det var j20 som spelade mot
Lämärit (Kemi).. Och dom vann, ett tag ledde dom med 5-0, men det slutade typ
6-5 och det var en rätt så agro match måste jag då säga!
Ganska skojsig match och titta på faktiskt, och sen passar det fint med bastu
efteråt, så jag fick sitta och terrorisera mamsen medan jag var på kuben, riktig
roligt eftersom att hon verkade ha kort stubin, hähä vad snäll jag är!

Och när vi skulle hem från kuben, så gick vi där ute och så tog jag min cykel och när
jag ledde min cykel där borta så har man ju armbågen sådär utåt, och vad händer
inte då? En idiot till mopedist kommer och kör där och rakt in i armbågen med moppen
sin, riktigt riktigt ont gjorde det och det värker fortfarande som attan!

Nu har jag väll inte så mycket mer och skriva, ska nog sitta och uggla här
framför datorn och lyssna på en massa sköna låtar och sen ska jag nog ta och
lägga mig och så tänkte jag även spela nå spel med maxiboy.
UNDERHÅLLNING på hög nivå måste jag då erkänna.
Ha det så bra, pusshejdå.

Den fastnade i huvudet på mig när jag var och tittade på matchen!

The offspring - pretty fly for a white guy



Och någonting som jag tycker låter väldigt nice är att ett elitserielag dvs Luleå vill
skriva ett låneavtal med vår målvakt Timo Lindström (som tredje målvakt)



och bilden är tagen från:

http://www.ulfemanuelsson.se/#home





något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0