Måndag - härligt or not.

Halloj!
Sitter här och tar det lugnt, samlar lite ork eftersom att jag känner mig
slö och krasslig, och detta beror nog på min sjuka som jag dragit på
mig (förkylning) en jävlig sådan, och en rethosta på köpet..

Har vart i skolan somsagt, började tjugo över elva, hade företagsekonomi
och så var det dags för samhälls som var helt chill, svenskan där vi fortsatte
titta på American History X (favvisen) slutet fick vi vara utan och se, det blir
imorgon, och det är den sorgligaste delen, fruktansvärt! Så ser fram emot
och få fortsätta se den, sen hade vi Naturkunskap där vi bara fick anteckna
en hel massa och lyssna, var smått för seg för det..

Nu tänkte jag ägna mig åt att plugga en timma till och börja med, sen ska
jag ut med Sofia och sen ikväll får jag läsa igenom samhälls lite :)
Imorgon har vi första provet, har gått igenom det mesta ett par ggr nu och +
att läraren gått igenom det några ggr, så en hel del borde ju sitta i skallen
på mig nu:)

Har väll inte så mycket mer och skriva..
Jo, sis och kidsen är här och hälsar på :) Och dom har klippt sig och dom
är söta, och jag ska också klippa mig btw, jo jag ska ha långt hår! Men här
har vi nå andra planer..

och brrr, det var kallt!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0