Musik är bara för bra!

Det är underbart att musiken finns!
Musiken kan göra en så glad!

Jag börjar bli lite trött så jag funderar faktiskt starkt på att dra och
lägga mig snart, har sovmorgon till halv tolv imorgon så det är ju
alltid ett extra plus det!
Vad ska jag ta och skriva? Ja säg det.

Har suttit här och skrivit lite med trevliga människor, där ibland med
Emilia, om ditt och datt.. Ett väldigt intressant samtalsämne!
Och dessutom.. Btw! Jesper är o' min bästavän! <ett + till honom!
Dessutom kan han komma på saker, som är riktigt bra som också gör
en riktigt glad! Även om han är lite småelak med mig, så är han ändå
king! Mmm, nu vet ni det!

Hoja, nej nu är jag för trött för att sitta här, skönt med sömn!


något på hjärtat?
Postat av: tjo

amenvisst

2008-09-22 @ 12:55:27
Postat av: Marie.

aj MIN MAGE

2008-09-22 @ 14:52:12
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: Jesper

japps jag e king:d

2009-01-24 @ 21:38:44
URL: http://jeppsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0