söndag -all that she wants....

She's going to get you

Sitter här och kikar lite smått på Aquamarine, ska snart ta och hoppa in
i duschen och så kommer jag förmodligen att somna tidigt idag, och det
pga att jag är så otroligt trött och eftersom att jag endast sovit i ca 3 h
förra natten, eller nå sånt, okej lite längre!

Kollade tidigare barnhemmet med Sofia och den var bra, läskig och ingen
typisk sån där "nutidensskräckisar" ni vet dom där som suger riktigt hårt,
enbart slaktarfilmer, den här var mer läskig av sig, haha.
Och jag och Sofia kom på idag att vi måste fixa korten nu när som helst
eftersom att vi glömt bort det totally av någon anledning..

Var även förbi kuben en sväng och checkade slutet av simon o deras match,
och dom vann japp men i deras åldergrupp är dom lätt bäst, så är det!
Och skööönt med sovmorgon, dessutom ska jag ta och lägga upp bilder på
pixbox lite smått iaf! Ha det bra, pusshejdå.

/gangzta girl :((((( (enligt coolboy92)


något på hjärtat?
Postat av: Marie.

samara &&& smeagol!!! <3<3<3

2008-09-08 @ 19:37:40
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0