Tisdag

Jag tycker om tisdagar, iaf nu eftersom att det innebär Desperate Housewives.
Idag har jag varit utomhus tillsammans med Sofia och så joinade Fredrika oss!
Snackade om ditt och datt och så mobbades jag och Sofia, fast jag blev nog mest
eftersom att jag fick stanna och vänta utanför the cube när dom skulle till ica en
sväng (för att jag är för slow) snigel eller vad det nu var.

Ha ha, och än en gång ha! Imorgon har vi en lång dag och imorgon kommer Tia
förbi med mina nya skor, ett plus och definitivt ett plus när jag knappt själv orkar
maka på mig någonstans, haha. Ska även börja träna mitt ben imorgon, skoj va?
Jo, tycker iaf jag.

Och vad mer, ska nog börja plugga lite smått imorgon och så ska jag sitta och
dagdrömma mig bort till fjärran land, nejmen jag vill utomlands och det blir
Thailand nästa år, och jag längtar tills det, månader går väll rätt snabbt så!

A, sen har jag inte så mycket mer och säga, ska sova! Ha det bra.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0