tror du på en ljusare tid?

det gör jag.

HALLÅÅÅ :')
OUU, nu är jag äntligen klar med min historieuppsats så skönt, har jobbat
med den i några dagar dock inte hela dagar, hahaha så ja, men det har tagit
sin tid för den var sådär speciell och jag var tvungen och få med mycket fakta
men lite text om ni hajar? så försökte förkorta det så mycket som möjligt, fyra
sidor var helt ok, tycker inte om tusentals, bara jobbigt det!

Dagen spenderades från en början i skolan, eller hemma iofs..
Började vid halv tolv, och så slutade vi vid tre, drog hem och gjorde lite ditt och
datt, surade även en hel del eftersom att jag hade en dålig dag /halvdag eller
vad jag nu ska säga, frisk luft gjorde susen, piggnade till och allt, je!

Var ute tillsammans med Sofia och Tomppe, först drog vi förbi ICA där jag
handlade, och så ja, sen var vi förbi giggen för att checka in lite prylar, och jag
skrämde typ  mig själv eller vad man nu ska säga? Jag vill ha en specegrej
därifrån, nejmen något.
Sen var jag till kuben med Sofia, checkade bandy träning samt diskuterade
med Mats.. och någon annan okänd (?)..
Sen så checkade vi fottisträning en liten stund men det var förbannat kallt där
ute, nog för att det är kallare där i ishallen, men känns dock inte likadant som
och sitta utomhus, sen checkade vi hockeyträning en stund och ja, sen har jag
kollat på heroes och skrivit klart uppsatsen, puhh..

Nu är jag trött, och ska strax gå och försöka få lite sömn, ska bara göra
några saker först! Ha det så bra, och hej jag vill ha tandställning, vill kanske låter
lustigt, men jag är iofs i behov, så det skulle passa finisti nu!

Pusshej!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0