vem bestämmer över hur det skall sluta?

inte du.

Goddag!
Sitter här och tar det lugnt, jag har varit värsta seg idag i skolan trots att vi
även hade rätt lång sovmorgon då vi först började vid halv tolv typ, åh usch
har vart för seg, även fast jag sov rätt länge' och bra inatt, haha.

Just nu känner jag att jag håller på och drabbas av huvudvärk, hoppas inte
på migrän iaf! Och det känns jätte tungt i skallen just nu, irriterande..
Luften i skolan var inte heller den bästa, så det kanske beror på det eller nå..

Hade fyra lektioner -företagsekonomi, samhällskunskap, svenska och så
naturkunskap (hoja det var jobbigt och ha det nu sist).. Men man överlever
med musik och en penna, sånahär dagar..
Har inga speciella planer för idag, ska nog förbi tomppe och hämta min nk
bok eftersom att jag glömde den i hans cykelkorg, och sen får jag läsa lite
och se vad som sker.. Mättade även magen med nudlar, fy vad sugen jag
blev på det när vi snackade om det på hemvägen, haha.

Jo och så kanske jag kan lägga upp någon bild här sen eller nå från ihelg.
Ha det så bra!

denna är från lördagen/folkan-battlebox! bjuder på den nu iaf


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0