where did he go?

Sitter här och ska just fixa mig klart och sen får jag se vad som sker.
Det regnar och det är så typiskt må jag säga, jag och t hade tänkt dra
på en rundtur men tillåter vädret det? Tror inte det.
Så irriterande med en massa regn, jag tänkte att jag sku lägga in de
höstliga bilderna på datorn och sen ska jag se om t tar och skickar lite
bilder till mig så ska en hel del upp här!

Idag blir det mys med family och sen blir det filmtittning på hög nivå
senare och så ska jag nog spendera lite tid utomhus också om nu
vädret tillåter det sen senare!

Jag har fått en dålig nyhet under de senaste dagarna och en bra nyhet
och även en mindre bra nyhet igår. Aj!

Pratade även med Sofia i telefon nyss och det är alltid king!
Nu ska jag kila iväg!


Du är den enda
Du är den bästa
Som jag har letat
Som jag har väntat
Det är så enkelt
Nu vill jag ha dig
Vad kan jag säga mera?


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0