I loved you, and I should have said it. But tell me just what has it ever meant?

All of your words, all of you days have mattered...for me..
Som sagt så finns det tuffare dagar men på något sätt tar man sig igenom
dem en och en i taget, men sedan så finns det även lättare dagar, bra dagar.
Jag tror dessa dagar ändå slår allt, att få känna sig glad. Var stark.
Styrkan finner man lite överallt.

"Att han tyckte det roligaste under kvällen var klacken, det kan jag förstå"
I've been there before. Nejmen igår. Och jag måste faktiskt hålla med om att
det var det roligaste ändå. Stämningen var härlig, feelingen var härlig där och
då. Tyckte det var riktigt ap roligt. Och det är klart att jag vill att det ska vara så
skoj ihelg igen, föreviga lite roliga minnen.

Plugghäst försöker biffa.
Från att ha haft skola från halv tolv till tre. Med en irriterande håltimma där ja
emellan, då man bara ville hem så har jag överlevt dagen fint. Finns alltid en
massa trevligt sällskap i skolan, ett extra stort plus för det. Well det är ju ändå
där man kommer fördriva en massamassa timmar ett bra tag till. Efter skolan
var jag till gymmet med sofia och mathilda, sen bar det av hem. En snabb:
"fräscha till sig---trots att man är loppuslut" och nu vet jag inte riktigt vad jag ska
göra, fick en rastlöshet över mig. Klättra efter väggarna kanske? Ska testa.

Hallelujah, Hallelujah, Hallelujah. Jeff Buckley och John Cale.
Åh det är nästan så att jag vill ställa mig upp och yla med dem till den där
extremt fantastiska hallelujah låten. Imorgon är vi typ lediga. Okej vi har ju
faktiskt skridskor 12.35-13.50 på kuben, så det kan knappast räknas som
skola. Det är som fritid och det är så jäkla skoj! Sku vara fint med fint väder
då man kan vara på bandyplan. Mumma..Drömma mig bort en stund..
Åh, smörgåstårta, marängtårta och massa gottis saker. Oj oj oj vad jag ska
unna mig ihelg. Jag hade själv tänkt baka.. Det skulle vara roligt.

Nää nu blir det sådär små långt igen så nu ska jag ta och avrunda så slipper
den som nu läser allt trötta ut sig helt och hållet :) Take care gott folk.
PEACE! och massa kärlek.. :*

I can't help it baby, this is who I am
Sorry, but I can't just go turn off how I feel
You kill me, you build me up, but just to watch me break
I know what I should do, but I just can't walk away

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0