yesterday left my head kicked in.

I can't help it baby, this is who I am.

Godmorgon allihopa!!
Sovmorgon idag egentligen men inte har jag lyckats sova längre än till nio.
Vaknade faktiskt av att jag hade ont i magen, blä för det. Fast ja, gör inte så
mycket då jag faktiskt sovit jätte bra inatt. Har även haft en ruskigt cool men
konstig dröm, ha ha. Vissa drömmar är så bra ju. Nu ska jag bara försöka
med att underhålla mig på bästa möjliga sätt tills klockan elva, för ja tiden
verkar ju gå rätt segt nu under morgonkvisten för mig.

Gårdagen var någonting utöver det vanliga.
Det var hockey som gällde för min del. Det var en riktigt kanon match faktiskt.
Jag må säga att det var den bästa matchen jag sett hittills. Allettan, åh vad
kul det är nu. Hur som så mötte Asplöven inga andra än Piteå. Och dom vann
med hela 8-1. Riktigt bra spelat, och Lindström gjorde ett kanon jobb framför
sitt mål! Man kan faktiskt vara riktigt stolt, det är sånahär matcher man vill se.

Ja, vad säger ni nu då? Silen? Anyone?
Oj oj, det var nästan skrämmade hur dåligt det gick för 'norrbottens bästa
målvakt' you name it. Nejmen för Ottosson. Han blev även utbytt där. Och
han släppte in 6-7 mål under gårdagens match, ganska stort och göra det.
Nå vi får vara super glada över att Lindström skötte det så jäkla bra!
Och att ta del av hejarklacken, det var extremt roligt och självklart är det en
upplevelse det med. Faktiskt så var nog alla mycket taggade och roligt är
ett av alla ord man kan beskriva det med.

Heaven is a place on earth.
Innan matchen så höll dem en tyst minut för Jan-Erik Furmark, jag är inte
säker på stavningen men det var jätte fint. Med u15s trupp samlade där på
isen med matchtröjorna på. Ett tänt ljus, och en otrolig tystnad i hela hallen.
Det var så att man blev tårögd. Det är så orättvist, det är så sorgligt. Må han
vila i frid. Jag beklagar sorgen. Men det känns så orättvist att vi ska mista
dem vi älskar. Varför?

We will meet again someday, You'll see.
En vacker dag någongång framåt i tiden kommer vi alla att återförenas i en
plats full av frid. Det vill man tro på, jag vill tro på himmelriket. Jag håller mig
fast till den tron, det känns bättre att tro på det än på ingenting alls.
Det är som en fantasi man vill ska vara sann. Där man möts vid en bro som
leder en vidare till ett fantastisk ställe. Där vi får vara lyckliga tillsammans.
Där dem vi älskar så oerhört mycket väntar på oss. Det är det.

Ihelg väntar en hockeyhelg, som förhoppningsvis bjuder på bra matcher.
På lördag så ska Asplöven möta LN91, och då får vi hoppas på att Asplöven
spelar lika bra som igår kväll. Och att dom tar det här! Och sen på söndag så
är det dags för en riktigt spännande match. Asplöven-Östersund nämligen.
Dom är väll sådär hack-i-häl på varandra, så vi får hoppas på en vinst för vår
del under båda dagarna. Ska bli riktigt roligt.

Sen ska jag även fira mamma och så blir det nog och umgås med någa av
mina fina vänner iaf. Schöööning feeling.

Be my valentine.
Alla hjärtans dag är det på lördag. Åh vad jag önskar, åh vad jag önskar.
Men det känns jobbigt och önska sig någonting som aldrig ändå sker. Gud
vad jag saknar, det är otroligt ändå. Jag saknar dig. En del av mig ber mig
att gå vidare, medan en annan skriker efter dig.

I'm holding on to the end, the one thing that stays mine.


Du kom som en vind, du var som en prins
men du försvann en dag och kommer aldrig att bli min
Såren läker med åren, det har dom gjort förut
du ska veta att jag saknar en bit och det är du.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0