09.10

Japp, börjar 09.10. Har prov i samhällskunskap "brott och
straff samt familjerätt". Slutar lektionen när jag gjort klart
provet för att sedan ha håltimma till halv ett ungefär. Ha ha.
Den håltimman är jobbigast av alla. Fundsar över vad jag
ska ta och göra då. Nå ja.

Natten var inte mkt bättre än den förra. Nä inte fick jag sova
så bra som jag önskade mig inat heller. Fast som tur är så
är jag inte så trött idag, känner mig mer pigg och mer glad:)
Hade iaf konstiga drömmar.
ööö i en av mina drömmar så var jag på nån grej alltså det
var en såndär konstig grej, jag var med sofia och elias, jonte
och uffe och typ härjade nånstans. helt plötsligt börjar värsta
presenteringen där. Och vem som är årets rookie i hockey
presenterades som chrisse, och han spelade för elitserien
och jag vet inte. det var något om att ha kunnat komma från
division ett till elitserien och något om utveckling.

Drömmar är rätt coola. Nu ska jag fixa mig klart och åka iväg
till skolan. Ha det bäst! :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0