Alexander Ovechkin

God morgon sötnosar! :)
Fin rubrik. Och jag är uppe som ni säkert märker själv.
Jag somnade någongång vid kanske halv ett tiden inatt och
så vaknade jag här vid 10 av mig själv t.o.m. Det är som allra
skönast och göra det. Känner mig pigg och ja, har fortfarande
ont i fossingen min men den börjar bli bättre sen igår, ha ha.
Lite svullen och så, så jag får se hur det blir och ha på sig
skorna, ma ha ha ha. Alltså jag har sån jäkla lust och dansa
så det inte är sant, det skulle som vara skojsigt :D wola. Slå
på dance musik och snurra runt och runt och runt i huset? :D
Tills man flyger in i någonting, och känner sig yr och mår illa.

Ja, för övrigt sitter jag här och väntar på att håret ska torka,
och jag drog världens dummaste grej just. Satte mig på min
onda fot, aj aj vad iqn är låg här på min sida. Ska nog strax ta
fönen till hjälp och platta det, sen blir det och få i mig nå mat
ifall jag känner mig hungrig, och så ska jag fixa mig och klä
på mig och dra till skolan, och så slutar vi antingen kvart eller
tio i tre kom jag på igår kväll. Då det är måndag idag ;)

Jag kom även på här nyss att jag ska ta och fixa en ny header
igen här kanske imorgon eller någonting. Jag är i behov av nå
bilder och så. Piiiics?:D Ah, varför blir jag alltid less så fort, det
äää sjukt j-o-b-b-b-iiii-g-t, dumma dumma mallanballan :(
Och jag vill bööörja prova iaf spela h-aaaandboll för den som nu
undrar, det skulle iaf vara roligt. Well well. Nu ska jag avrunda
och börja fixa mig iordning och det. Och så idag så ska jag umgås
med sötnosen, hi hi. Thaaat's really goodie då jag faktiskt saknar
fjanten som bara den :o asså maaan, jag gillar alla versioner av
den killen...grrrrrr. låter störd nu men om ni hajar? hur han än är
sådär så gillar jag alla versioner lika mkt, det är ju ändå fortfarande
'han'.... jaja, kanske komplicerat för den som aldrig vill fatta nått.

Nu rota fram kläder och sånt där. Sen börja fixa håret och det.
Klockan tickar ser jag ju. Oooch om jag inte skyndar mig blir jag
förmodligen trackad av tiden och flyttad med en tidsmaskin till
tiderna då man var tvungen o hålla tider, annars kanske man blir
avrättad eller så, vem vet.

igår hade ronja fyllt åååår. jag saknar ronja :) och imorgon så fyller
my dear sis år, och så tror jag v's mamma fyller år imån? :D om jag
nu inte är helt ute, vilket jag inte brukar vara :b

PUSS!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0