and i'm fu'king hancock

jag haaar den i huvudet hela tiden och just den delen
och just he fucks the sex and the city gals elr vad det nu
är dom sjunger, och jessicas oooh yeah, hahahaha oj.

IAF. jag är hemma nu vilket ni kaaanske fattar. Okej jag skulle
ju kunna sitta vart som helst. Som Sofia och vakna upp i Gaza
efter ett läkarbesök eller så. Men hemma är jag nu och safe...
Skriver med mina sötnosar till vänner och sjunger den där ena
dating song för mig själv. Ha ha. Ska snart gå och tvätta bort
make-upen och lägga mig och gosa i säängen.

Så en sammanfattning av min fredagskväll!
Den har varit bra och den har jag spenderat med väldigt braiga
människor. Mys bland annat och kul. Vi har även pratat om jaa
gamla tider, ha ha tider man ibland vill glömma men som man
ändå kan skratta bort idag. Ibland dyker det upp samtal.
Man drar upp fel ämne blir halvt nervös medan man sedan bara
skrattar bort det hela och byter samtalämne. Ibland vet
man inte vad som är rätt och dras upp och vad som inte är:D
HAH, nu vet jag inte om ni förstår.

Tasty dvs kinamat var det också för den delen. Gott var det iaf.
Sen så var vi ute i marran innan vi skiljdes åt för att dra hemåt.
ÅH. Vissa minnen är bara för kul. Ha ha. "Hör ni inte skillnaden
på h*ra och åsna?!" HAHAHAHHAHAHA, så failat.

malin: jag vill läsa lite fak (fuck)?
tomppe: va sa du?
malin: nyheter, tänkte säga fakta!

har även pics vilket jag inte orkar lägga upp här nu :D
fenkku. pusshej! :))

något på hjärtat?
Postat av: Jesper

du måste ju ksriva varje dag;D

2009-01-24 @ 21:15:19
URL: http://jeppsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0