Asplöven HC

Marie säger:

oJJJ du borde ju va stolt!!

fick en skjuten puck av en från asplöven(?)

Haha jo, typ en puck av KALL
så nu är min fot både svullen och isKALL

JAG ÄR HEMKOMMEN FRÅN EN BRA MATCH.
ja vissa kan ha upplevt matchen som långtråkig och så men om
man tänker efter ska man absolut inte klaga över resultatet. för
dom gjorde en kanon match, asplöven dvs. i början såg det lite mer
jämnt ut mellan asplöven och kb65 som gästade oss. men efter ett
tag så la asplöven beslag på vinsten. själv hade jag tidigare trott att
detta skulle bli en spännande match, vilket det var från början då jag
tyckte det var spännande och se hur kb65 spelade, och så trodde
jag nog aldrig att asplöven skulle kunna ha ledningen med 7-0 vilket
dom hade där fram till sista perioden t.o.m.

7-2 vinst till asplöven och det är någonting vi kan hurra för. trots att
dom tappade det sen i tredje perioden så gjorde dom två bra perioder.
men i fortsättningen måste dom ta sig igenom alla tre perioder då det
är viktigt. men jag klagar inte, jag tyckte det var en väldigt bra match
från asplövens sida och kul med vinst. fanns en hel del guldkorn där
under matchen.

vad mer? jo jag gick och tittade period 2&3 med viktor och dem. och
då var det loodis sidan som gällde för min del, men det var okej då
jag ändå satt med viktor! det var mer än okej. och som tur var så slapp
jag även pekka och hans petande på andras hår (:maries), ha ha ha.
pratade om en hel del med viktor och så körde nog våra hjärnor ihop
sig inte ihop sig med varandra men sådär då man bara blev förvirrad
av det som komma skall när det gäller hockey. allettan, playoff osv.

Asplöven, asplöven:)
Viktor hade trott att kb65 skulle köra över asplöven, då han sagt det till
mig tidigare, men däremot var det asplöven som krossade ett säkert
väldigt väldigt missnöjt kb65, dom körde över dem totalt. vem hade
anat det? :) På fredag gäller det igen. Vi får hoppas på en vinst då med!
kyss dem på fossingarna?


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0