back on the same track

i princip, jo jag är hemma nu här framför min sötnos
(dator) dvs. och det blev lite ändringar på mina planer
att slå mig ihop med haboken och vara ett med den
ja i princip, resten av mitt liv. jag skämtar!

pappa ringde, tia ringde, och så ringde jag upp och så
hade dom bestämt sig för att jag sku dit, elr bestämt &
bestämt, men tia plockade upp mig i marran och så
åkte jag till hennes och brorsans nya lägenhet, oj oj oj
så fint det kommer bli där! så jag har tillbringat dagen
hemma hos dem, var och hämta pizza med tia och så
var vi till deras gamla lägenhet ett tag och hämtade lite
grejet till nya och så pratade vi om en hel massa.

och vet ni vad? just nu längtar jag bara som fan tills och
åka utomlands, det om något var ett mys samtalsämne.
och det var för att vi har planerat att åka utomlands tsmns
här snart under våren väll. och så pratade vi om framtiden
och så fick jag en sneakpeak i ord av hur deras lägenhet
ska se ut, prima, lät iaf riktigt kanon ;p

och så har jag hunnit med att fundera lite över allt som har
med mig själv och göra, "how to make it work"...
ska snart ringa sofia, läsa lite ha och sen ta en dusch och
så ska jag lägga mig och sova! imorgon ska jag även förbi
marcus och tia igen och se hur det ser ut då med framsteg
och det, sen umgås med jessie och hockey som jag nämnt
tidigare.. och fan, jag är så jäkla förbannad nu, haha groovy
ord men jag är arg, arg, arg. Riktigt bittert måste jag då säga,
men hur som... fan, ibland önskar man att man vore kapabel
till något agro......på återseende mina vänner! :)

å thailand

pusshej

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0