Björn Axén

volumaster.. he he ska prova experimentera med den
och se om den är bra, vilket jag tror, heja heja björn axén.
har som länge viljat ha björn axéns så det är king, och nu
har jag en och det är bra, nästa: jag vill gå på en visning,
björn axén bland annat.

ö jo iaf, idag har jag först tagit det lugnt, kom ju hem från
skolan och det. tittade på oth och top model och sånt där.
sen så bänkade jag mig framför datorn, och var social med
allt folk, jag var så duktigt så att jag lyckades hitta en låt till
miika som han letat efter som en tok? kan han inte ha gjort
hahah, okej jo för det var inte lätt. sen så pratade jag ju med
sofia som sov i tel, det nämnde jag ju redan tidigare.

ajaa. sen så agerade uffe min högra hand och stod till tjänst
rätt länge och det var verkligen skit snällt, ha ha. och så vill han
väll att alla är medvetna om mitt nya smeknamn "mallanboi"
som han kommit på, ifall jag nu någongång blir en aning känd
med det namnet så, tjaa. "mallanboi has joined the channel..."
mmm, jaja en massa ovettigt för er människor.

sen har jag ju även hunnit med ett pass på ett place som kan
kallas för gym, så nu ska jag ta tag i det igen och vara hård mot
mig själv som sagt. that's life.

hur som så tare chill, lyssna på blondie och ja inte vet jag.
den här dagen har varit så bra och den är så bra och jag har
fått världens bästa nyhet och alla är så goa. ha det bäst!


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

det ska vara bed head =D

2009-01-12 @ 21:33:33
URL: http://niffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0