(C)anada-Sverige (final)

kvällen ska spenderas i vuono med en massa trevligt folk.
vad kul, sen träffar man en och annan som man säkert int
träffat nu på ett tag..

och denna natt kommer lida långt, jvm finalen mellan swe
och canada är ju inatt så. Ojoj, lidsamt det blir och sitta uppe
men finalen tänker jag då allt se!

Ha ha och detta var jag helt omedveten om. Jag är helt off när
det gäller dagar, tänkte att det var imorgon.. Men fick alldeles
nyss ett e-post från facebook och när jag kikade så såg jag
att det var Jamie som hade skrivit:

Jamie sent you a message.

(no subject)

"Canada is going 2 destroy Sweden tonight in hockey 7-2 score"

Ha ha ha kanadensare. jag hoppas att han har helt fel!
Så håll tummarna för Sverige nu. Heja heja!
(Obs! Destroy)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0