coola namn

ha ha ha rubriken får mig och tänka tillbaka på denna kväll.
ja men hur som så sitter jag här nu, har bastat och det så ja
kvällen blir rätt chill för min del, ska snart göra mig helt klar
för bedtime och sen så ska jag faktiskt ta och slå på oth och
så blir det och titta några avsnitt. sovmorgon imorgon plus ja
2-3 timmars håltimma? den håltimman är värst.

för övrigt sitter jag här och lyssnar på musik, musik är bra och
man blir kär, jo i princip som idag när jag fick min efterlängtade
låt av paffe så sa jag att jag blir kär, dummern frågar ofc: i? =o
oj, vad svårt och gissa, när jag sekunden före yttrade om hur ja
underbar låten äääääääär. fast nu sitter jag här och lyssnar på
takida, jag har nog blivit smittad av mikas kärlek till låten då jag
börjar tycka att den är oerhört bra (y)

nå iaf, under kvällen så satt jag här och svarade på 300 frågor
eller vad det nu var när viktor dyker upp här mitt i allt, well man
hör knappt när folk kommer in i huset. så han umgicks med mig
tills det var dags för honom att dra på träning, åh det kändes små
höhö då jag inte hann umgås med honom så mycket men iaf :)
nåmen, åh han är så bra. jag vill vara med honom:)

Jag kan knappt andas när jag är nära honom,
och när jag inte är nära honom vill jag vara det.
Jag är kär.

hoja, nu ska jag börja avrunda. ha det bäst allihopa! :*
ni är guld!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0