daamn, i miss you..

Två låtar som betyder
Fantan Mojah - You can make it
Matisyahu - I will be light

nu fattas bara låten
Fantan Mojah - Stronger
sen så är det fulländat och det blir nog dessa låtar jag
kommer nöta nu som bara den. och tack för alla gulliga
sms, i'll be there for you!!! men jag tror jag stannar hemma
än imorgon då jag fortfarande är such a cry baby och då jag
fortfarande spyr när tankarna kommer i fel banor. Men i'll be
back in school på torsdag iaf, som det ser ut.

Fast jag känner att jag behöver frisk luft, rensa skallen lite där
ute eller något? Blir nog bastu ikväll om jag inte går dirty här
imorgon. Åh, jag kan kläcka skämt fortf. Jag kan skratta men det
slutar med tårar. Ha ha. Nä. Ska kanske gå och droppa av min
skåpnyckel hos någon som kanske tar engelskan hem åt mig
imorgon..? Ska ringa och höra med någon.

you can you can make it
don't wait, go and take it..
you can make it if you try,
you can make it if you try...
you can make it if you tryyyy,
you can make it if you try..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0