det var då vi var på hugget

hahahaha, hemkommen från skolan och allt. ska snart ta och
få i mig mat och sen ska jag läsa lite till det teoretiska grejset
i gymnastiken samt datorkunskapsgrejen, men det lär gå undan.
sen ska jag även fixa till lite här i rummet då det snart börjar se
allt hemskt ut, he he skämt o sido men ändå.

för min del är det djungelvrål som gäller, och jag är sugen på ja
morgondagen för er som trodde få ett godissvar. imogon blir det
gymmet för min del, skönt. och snart, månne om jag börjar nu på
måndag eller efter så blir andra vanor ändrade. ska köra på utan
godis och chips och sånt där, helst inge läsk elr fika elr nå sånt
på ett tag och så, well let's see. och min kärlek för mjölk har blivit
otroligt enorm, hoh känns knasigt då mjölk för någon månad sedan
och alla år tillbaka i mitt liv var något jag absolut inte kunde dricka.

jaja, nu ska jag börja ta tag i det så jag får allt gjort här, så det inte
drar sig mot kvällen, och så ska jag checka om jag ska beställa
läkartid, vi har plans på det men ska avvakta huvudet ett tag till. heh
vi får se, vi får se, hoppas det går över iaf (y)

jaja, nu kila. ha det bäst allihopa ;*
ni är guld:)

ENJOOOY PASSANDE BILD

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0