don't fall for the same things

hehe några ord jag fick av min kära vän:
Be thankful for hard times in your life.
Try not to look at them as bad things,
but as oppurtunities to grow and learn.

Om man kanske ändå försökte se det från den ljusa sidan?
Tänka på fina stunder man fick. Visst svider det att bli lämnad.
Alla tar väll det mer eller mindre hårt. Vilket jag tog rätt hårt.
Men om jag försöker minnas det fina, komma över det värsta
och se framåt och lära mig av allt det här. Så finns det någonting
där ute i världen som är värt att kämpa för. Den någon finns där
ute, den någon kommer att finna en. Den existerar.

Man, visst är det svårt när det just nu bara finns en enda person
man vill ha. Men när personen inte vill ha en, är man rätt så screwed.
Om det ändå vore som i filmer... Om ändå.

Är för övrigt hemma ännu idag. Känns nästan lite lågt och stanna
hemma, lika lågt som glocalnet. Men jag har fortfarande det jobbigt.
Min kropp får bakslag. Jag har fått sova bra inatt. Men så fort jag kmr
på ledsna tankar så blir det brb toa typ. Ska först klara av och hålla in
det, sen får vi se hur det blir. Ska nog ta och se på tv en stund nu och
sen får jag se vad jag gör, ha det så bra.

Ni kan lyssna på james blunt - goodbye my lover, för visst är den ju
fin faktiskt!! Så tar jag och lyssnar på Billy Talent - this suffering...
Ha ha, lol. Eller så sjunger vi: Why do you have to be a heartbreaker..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0