efter andra..

och jag tänker inte skriva efter sista.
för nu tänker jag överlämna min dator till sitt lugn,
och efter matchen ska jag och sova bums!

vad ska jag skriva? kanadensarna verkar tro att dom
kan göra precis hur dom vill, och så ska det inte heller
fungera, tycker svenskarna ska rycka upp sig nu och
visa dem lite, se så, försök vända vindarna så vi har
medvind nu svenskar.

Att dom ännu ids ta utvisning på en svensk spelare efter
att dom kört över våran målvakt, det är inte ett dugg snällt.
Och att dom kör över vår målvakt flera gånger, ja helt enkelt
upprepade gånger är vansinnigt! Det är fult, ja det är ett
riktigt fult spel då man ser att dom gör det med flit, precis!
Det gör nog en mest förbannad och se det, och se att dom
inte gör någonting åt saken, trots att huvuddomaren är vid
sidan om och 'ser' händelsen, så vitt han nu inte är i sin ja
egna värld, vilket inte heller tolereras då det är hockey?

får väll hoppas på att dom slutar med att försöka köra över
vår målvakt totalt, och så får vi hoppas på att våra svenska
pojkar klarar det här, come on now! heja heja sweden.

lämnar er med ett godnatt och så håller jag tummarna för
svenskarna, helt helt lugnt. -don't try to hide from the pain
that is following you, it will always find you, no matter what!


swe 0-2 can
ser ju inte direkt mer lovande ut men

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0