ett, två, tre....

Vaknade någongång vid halv två kanske av att Sofia ringde och
väckte mig. Tur det för jag hade ju varit lite osmart när jag hade
lagt på min väckarklocka. Tippar på att jag var halvt som halvt i
sömnen, men i alla fall. Sov som inte bort hela dagen heller.,,

Har ätit frulle och fixat mig och det. Och dagens planer är sådär
osäkra. Ska nog eventuellt en sväng till Ikea iaf. Sen får jag se
om jag ska till v, och så får jag se vad som sker! Just nu längtar
jag till sommarlovet och värmen, utomlands ja just det!

Äsch, har väll inte så mycket mer och skriva om här, men ha det
bra! ;*

något på hjärtat?
Postat av: Emmu

jag håller med om sommar saken! :D och utomlands <3

2009-01-03 @ 17:46:59
URL: http://niffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0