First black prez, ain't that nice?

fick ett någorlunda svar av betty, som tror sig att blixten liknar
en annan hockeyspelare. hmm, det kan stämma ska fundsa
vidare på den tråden :D

Såg ni förresten Obama på tv? Faan! Alltså jag diggar honom
riktigt stenhårt faktiskt. Och att han är mörk och president det
är något utöver det andra, det är amazing! :) Om man tänker på
att svarta tidigare var slavar för USA osv så är det bara för bra
enligt min uppfattning, hans uttalanden lite här och där har varit
bra och hans lovord. Å, jag diggar honom stenhårt.

"the world has changed, and we must change with it" -Obama



Jag läser förövrigt familjerätt och om brott och straff i samhälls och då betyder
det att jag kommit in på någonting väldigt väldigt intressant som jag själv är
rätt intresserad av, rätt och rätt är enormt intresserad av det. men till saken hör
att jag är otroligt trött just nu och provet är imorgon, så det är synd det.
Nu bastu och en isis på det, hårinpackning och ansiktsmask sen blir det ett
avsnitt (endast) av oth för att sedan läsa lite om brott och straff och sedan sova.

Ha det så otroligt bäst.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0