fredag hela veckan

film och kina för hela slanten idag.
sen tagga inför denna kväll, oh ja. ska även snart
ta och börja fixa mig lite smått efter att jag dunkat
klart lite dance musik.

har varit i skolan och det, och så har jag varit och
tränat på gymmet och så har jag varit till frissan med
nora och så har jag inte gjort så mycket mer.
Nu ska jag börja avrunda.

det sägs
"j20 vann denna kvälls match som sku ha spelats ikväll
med 5-0, där rasse gjorde 3 mål o två ass" för den som nu
undrar över det, hi hi hi. wo vet ni människor som nu inte
riktigt förstod att vi snackar om wo. ha det bäst och ha en
treeeevlig helg! :)

något på hjärtat?
Postat av: erica*

det där med j20 matchen var så jävla kul :D det var en bra match, verkligen ;)

2009-01-23 @ 17:12:02
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: Jesper

okeey? vilken match var det där? ingen jag kommer ihåg iaf:d

2009-01-24 @ 21:47:34
URL: http://jeppsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0