fredag

skönt med fredag! wow, wow, wow. äntligen, och snart fyller
marro hela 18 år ;) ja, för er som undrar! och idag blir det iaf
och se hockey osv. hoh, den här dagen har varit alldeles för
seg! well well det är ju ändå fredag! :D

och ikväll ska bli kul och dagen har varit helt helt kul faktiskt,
och jag fick good news idag och det är bra :) och av någon
anledning känner jag mig lite för ---on just nu. hahahaha

fan..:)
å, jag vill umgås med viktor nu, det vill jag faktiskt göra.
jag saknar faktiskt honom just nu, o jag hoppas  att det går
bra för dem där borta i Boden :) det vore ju som någonting.
skit. jag saknar hnm rätt mycket faktiskt, och jag vill bara få
prata med honom om allt och inget, för det känns skönt och
få prata ut med någon..som sin pojkvän.

nu ska jag iaf kila iväg:)
ha det bra, trevlig helg!


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

om 28 DAGAR! tror jag det är O,o mindre än en månad iaf ;O ;O

2009-01-09 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0