God morgon

Japp. Vaknade här för en liten stund sen. Segade med att
orka upp från sängen då det är så kallt och stiga upp. Brrr.
Jag vaknade fan upp med ett leende, som sagt så handlar
det nog om humörsvängningar :D ha ha. Och en massa
bra tankar som snurrade runt i skallen. Inatt har jag faktiskt
drömt iaf två drömmar, och bra drömmar.

Idag är det dags för allettan. Asplöven - KB65. Och så får vi
ju hoppas på att det går jätte bra för löven idag och att dom
får en fin vinst nu. Skulle som passa otroligt bra! He he och
nu medan jag sitter vid andra datorn så tänkte jag lägga upp
lite bilder i ett annat inlägg. Här strax. Och sen så ska jag få
i mig frulle. Sen ska jag höra med brorsan om han ska dra
till hockeyn idag och så ja. Nu ska jag börja gå igenom mina
bilder och komma med ett bilder-inlägg. Blandade bilder
troligtvis. Kanske på naturen osv. Sak samma. Hejdå på er.
Och ha det bra, hoppas ni haft en bra helg! :*

kisses and hugs

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0