Goddamn.

AAAH, nu har jag äntligen fått fingrarna ur asset och gjort någonting.
Jag la en ny header för en gångs skull. Inte så  lyckad men en ny iaf.
Och det var såhär att jag knäppte lite bilder, bl.a dom på headern här
för ett tag sedan, och då kom jag på en idé "kirra headern"... sagt och
gjort, så nu ska jag vara nöjd ett tag igen och invänta någonting mer
'avancerat' HAHAHAHAHHAA

malin + avancerat = tornados och andra naturkatastrofer.

Dreams will come alive, dreams make your wish come true.
Dream you dreams alive. Dream, dream on. Jag drömde att V gjorde
två mål. You better do it........På lördag. Ha ha skämt o sido men jag
drömde iaf det. Nu fixa lite i rummet. PUSS!

this part..it's like it spoke to me.
it just takes some time little girl, you're in the middle of the ride.
everything, everything will be just fine. everything, everything will
be alright (alright).

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0