goodnight

jaja, tänkte att jag sku skriva lite om helgen, då den är
som sagt slut nu. eller lör/sön... I lördags så drog jag
hem till min bro's och tias nya lägga och kikade där,
kommer allt bli nice, tkr det är en mysig lägenhet....

efter mitt besök där när vi nästan höll på och bli utelåsta
på balkongen så for jag hem till viktor:) först så chillade vi
ett tag tills hockeyn började, sen såg vi ca 2 perioder av
Swe-Svk matchen, som hur som slutade bra, men ack så
missade jag sista. Sen vare pizza som gällde och sen var
vi sociala med hans familj, sjöng singstar och ja ;]

Well. Lätt match mot sötnosen allt. Ha ha och han var ju som
sagt hur gullig som helst, trots fusk! Aj. Men mot Julia loosade
jag iaf hur som :) Kul grej. Men jag vill gärna ha lips ;)
Sen så sjöng vi rätt länge tsmns med Viktor, sen slog vi på
Hancock än en gång, vilken jag missade ytterligare en del av..
Men bra är den! Sen somnade vi kanske vid 6? Och idag/igår
ja söndag, så drog jag hem och så, fixade mig smått och drog
till kuben för att kolla hockey.

Asplöven-Tornio (träningsmatch) 7-1

Bra resultat! Wow. Och det var kul och se Jason och Jimmy :p
Får se hurdana spelare dessa är sen! Kul!

Sen har jag chillat. Varit här hemma och tittat på nå avsnitt och
bastat med Tindra, ha ha ha hon är så jäkla gullig av sig. Snacka
om att kido kan ösa med komplimanger! :D

bedtime här för min del dårå. ha det så bra!
godnatt :))

f16 i tel med f15 sön-natt

malin: " haha, det är din pojkvän"
sofia: "nå joo"
till följd av en tystnad...
sofia: "jag sparar av hnm åt dig"
malin: *tystnad* "nå joooo" -i min egna värld
sofia: "haha, du är kul du"
/.../
malin: "jag tänker på tacos hela tiden"

...

sofia: "har du is i magen?"
malin: "vadå?"
sofia: "ja, har du is i magen?"
malin: "jo, fr smälten vatten" hahaha, guppy

.....

malin: "fråga honom vad han tycker om hiphopare"
sofia: "haha varför ska jag fråga de?"
malin: "ofta han ställer mer iqiga frågor."
/.../
malin: "han har skrivit att han klarar sig utan hjärnan"



malin: "det är ju annat och fråga h, han ser ju farlig ut"
sofia: " jooo.."
malin: "och j, han ser ju inte precis såå farlig ut.."
.......
sofia: "hahahaa, ne det gör han int"


kuben /hockeymatch. flickor 17, flickor16 o f15.

westernmusik spelas ur högtalarna.
ivrig malin: "paue, visst får man lust och rida?!"
marie: det var dagens till följd av ett skratt
paue: "beror på hur du menar"
paue: "malin, får man lust och rida snabbt?"

"istället för ett lasso, använder vi lasu"

sofia: "malin, visst lever jag?"
malin: "joo".

sofia: "du blev mördad"
malin: "du satt i fängelse"

marie: "ska vi dricka en vecka i rad?"
malin: ".....?...., man borde bli rätt sliten"
marie: "ja, o ha typ värsta röda ögon" vänder sig till paue.
"är mitt öga rött?"




<3viktor

något på hjärtat?
Postat av: p

hahah, kuben samtal är alltid lika roliga efteråt xD

2009-01-05 @ 02:00:46
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0