han är underbar

Jag kan knappt förstå att lovet tar slut nu. Det har gått så sjukt
snabbt så det inte är sant. Två extra veckor hade suttit fint här.
Nå väl, vt brukar iaf gå rätt snabbt, sen har jag ju även mars &
april att se fram emot. Och så hoppas jag på att skolan funkar
lika braa som under ht, då blir jag superglad.

Tänka sig att det är sommar snart igen, utomlands och så ja
födelsedagen. Tur att man har något smått då och då att se fram
emot. Hur som så kan jag väll skriva lite om gårdagen och dagen.
Spenderade kvällen först då ute och sen inne, och under kvällen så
kom pojkvännen över hit för att hålla mig sällskap i min ensamhet.
Och jag var vrålhungrig då jag bara ätit frulle, så då hjälptes vi åt att
fixa tacos, he he en sen middag för min del, våran del.

Det var som det, så vi fixade det och så eldade vi lite i huset då det
började bli kallt, frös som nå jag vet inte vad, ha ha. Sen så slog vi
på en film 'Pineapple express' smått rolig faktiskt. Jaaj, låg och myste
med viktor och aya på soffan! Så chill! Och så tog vi det lilla lugna, och
så dummade vi oss lite. Och så läste vi min och sofias deep talk öh ja
konversation! he he jag kanske publicerar dumsaker någongång.

Men iaf. Sen så var vi rätt trötta och bestämde oss för att gå till sängs
istället. Hur det nu gick, inte sov vi då direkt. Myste med sötnosen och
så slog vi på en annan film, den där otroligt sjuka filmen jag sett med
sofia och erica tidigare. Aja, slumrade till. Vaknade plötsligt, hade drömt
om att Viktor sa att han var någon kock för mig elr nå. Upptäckte att han
sov. "Vafan, han sa ju alldeles alldeles nyss att vi sku se klart filmen
och sen gå upp igen för fixode" Kanske inte. Människan hade inte sagt
det nyss, aja jag hade visst sovit lite lite längre än vad jag trodde.

Ja jamen, hade iaf en underbar kväll. Och underbart sällskap och jag
är glad. Sen hade vi även serious talk där ett tag. Och han var så gullig,
han är det.. Ja, tror jag fick ut allt, iaf det mesta! That's good..
Min pojkvän.

Även om det fanns någon tvivel där bland våra ägor,
så fanns det en chans att du skulle röja undan det.
Jag ville ge dig en spade så att du skulle börja gräva,
gräva all tvivel så långt ner det bara gick.
För att sedan ta min hand och säga att det är okej.

Idag vaknade vi någongång, eller jag vaknade tidigare då jag kände
en enorm press på att vakna tidigt! Ha ha, har som tagit det lugnt och
suttit och tittat på sötnosen medan han låg och sov så gulligt, well och
så har jag apat runt här och så har vi myst och ja.

Och idag ska jag dra och titta på hockey, ska ba ta och fixa käk före det
så att jag inte blir utan tills kvällen. Slipper jag vara knäli mummo. Ha!
Ska iaf dit med Sofia, och så tror jag väll att nå andra hänkar på. Nu ska
jag allt börja höra med frendit:)

Ni får ha det så bäst!
Bilder...later

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0