i get a "schööön" feeling

BABY, you could have whatever you like.

Ha ha så hur har jag spendat min kväll idag är en fråga, först
så segade jag på som fan här hemma. Var en riktig mask för
den delen. Hur som så pratade jag med Sofia, bestämde oss
för att ses, fick skjuts av papsen till ica, var och handlade ett
pack isglasspinnar åt mig och superstarka halstabletter då jag
har knivar som skär mig i halsen, kors och tvärs. Så jag har
tryckt i mig några glassar tillsammans med tomppe och sofia
och halstabletter har varit en drog.

Så till saken. Vi bestämde oss för att se film. Såhär var det tänkt
"Vi ska se Saw 5" creep film men jag gjorde ett smart drag och
valde att vi sku se "Wrong turn" alltså första och hurra Malin, att
jag inte var smartare trots att jag sett den för några år sedan.
Usch usch, den var läskig och det liksom kändes sådär i kroppen
när man såg den, man var rädd och vi höll på och bajja på oss,
och det fanns skit många såna där "AH" tillfällen när man hoppar
till, den är, var och förblir nog läskig. Vissa tillfällen kollade vi inte,
det pga att den var RÅ, och vid vissa försökte jag och sofia dra igång
chip leken (i mörkret) haha.

Efter filmen kikade vi Björns och Johans Abba medley, dating låten
och så matt&ben klippen, samt obama och vårt klipp. Ja försökte se
en massa skojsigt istället och komma på andra tankar. Nu har mina
vänner lämnat mig och Aya myser på som fan med sig själv.
Ska sitta här ett tag och lyssna på nå schöööna godingar och sen så
ska jag lägga mig i sängen för att läsa p.s i love you (för andra gången)
ha ha ha. Kul jag är, och imorrn blir det hockey.

jag vill ha penko på mobilen dom är loppu, får vänta tills
imorgon då. ha det bäst!


Bjuder på TOP 6 PICS

Jag och Viktor. Okej, hade varit bättre om det vart han.
Men jag och min nalle som följt med alla dessa år ;*











något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0