I will be light.

Godmorgon solstrålar.

Det blir skolan för min del idag. Har ett prov vilket jag hoppas går
någorlunda bra då jag inte hunnit plugga mer än igår kväll då jag
först fick mina engelskagrejer då. Jag får väll hoppas iaf :)
Skönt och komma tillbaka till skolan, även fast jag knappt har någon
ork just nu så är det skönt och vara tillsammans med allt folk där.

Som plåster på såren eller inte så har min kropp fått någon konstig
reaktion igen. Det ser ut som en allergireaktion och det har spridit
sig nu. Vad fanken har jag gått och fått i mig. Aj aj malin :p så går det
när man inte ser sig för. Alltså det äää konstigt då jag inte ätit nå
mucho alls. Ballerina? Å, jag har iaf sovit hyffsat bra. Ska ta och fixa
håret snart och mig själv. Jag har insett att det är dags för mig och
bli en människa igen, yeah! Och imorgon är det dags för den jaaa
efterlängtade hockeyn, alltså hockey gör mig svinglad!

Och igår så pratade jag lite med terese, och hon sa en massa fina
grejer. Nog för att jag också tyckt detsamma så det gjorde det varken
bättre eller värre. Vi var iaf två om att tycka det! Oh god, jag har ju iaf
fina vänner, och jag uppskattar vartenda litet ord jag hör av någon av
mina vänner, jag svär alla ord har en enorm betydelse i mitt liv. Dom
betyder något utöver det extra! Så ni ska veta att allt det ni gör eller ja
säger det har en stor betydelse i någons liv, iaf i mitt.

Det kommer tider då det känns som att man har kört fast i livet. Men
man kan inte stanna där för evigt. Man måste ta sig vidare därifrån.
Det må vara en ojämn väg, men styrka finner vi lite överallt. Och jag är
ingen poet, men ni hajar nog mina ord på ett ungefär.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0