i've seen your face before.

now i'm back här igen, och jag tänkte ta och skriva lite
om dagen som har varit helt king. ja som jag skrev tidigare
så var vi ut idag för att beundra j.h och l.o med mina kära
vänner, oj oj det var faktiskt riktigt roligt! och dom var som ja
sådär trevliga typer! sen så fick jag leka ms.modig och fråga
j.l om autograf till anton, haha det gick fint.
jag -hej, kan du skriva en autograf till hnm?
jonathan -nä...jooo, jaa joo, haha.
jag - skriv två
han - ja visst
anton - på den här med, det är till dom
hahahahahaha, stackarn stod och skrev medan han använde
marcus som stöd.
marcus: "jaaa, det här känns ju riktigt bra, bara o fortsätta" och
jo med en viss ironi då.

sen så irrade vi runt lite här och där, och så var vi till ikea och
fikade nå chokladgrejsimojs, det var faktiskt gott fast det var
som så himlans chokladigt så det inte är sant. det ger mig ett
svagt illamående och det är inte så skoj!  nej jag ljuger, jag
hade faktiskt superduper skoj då, hah! man fick stå ute i kylan
och frysa men samtidigt känna sig så levande, hahaha.
och så var man på ett topp-humör.

Iaf.. vi åkte hem någongång under dagen. Åkte hem? Låter ju
nästan som om vi har varit långt borta men iaf. Och då tog jag
och kirrade käk och det där. Och så hade vi besök, som varit i
Thailand, som liksom fick mig och längta dit ännu mera. Ojoj!
Och sen letade jag fram en skiva och drog hem till Sofia.

Ha ha väl där, så försökte vi formatera om datorn men skivan
funkade inte så vi fick ta en annan. Och till vår hjälp hade vi?
Oss själva som är otroligt pro, och vi kunde allt helt själv, typ.
Jag skojar, jag fick ringa en vän -vem vill bli miljonär vet ni...
Ringde ju såklart datanörden Elias? Men var fanns han just då?
Öh.. han svarade inte, så ringde Uffe och så fick jag nå hjälp
av fredrik som inte riktigt kunde hjälpa oss, hmmm.

Men... ibland har man tur och ibland inte... ha ha, Elias ringde
iaf upp och sa att han sovit, han hjälpte oss lite grann, men ja
sen gick det helt fine. Och så kom Tomppe även dit och så, ha
kul var det, fast vi failade. Nej vi fick inte ljudet och fungera den
här gången heller, och denna gång failade vi mer. Internet vill
inte fungera nåmer, så nu äre bara och fixa drivrutinerna för det
där moderkortet så ser vi hur det blir! Och sjukt kul har jag haft
medan jag ålat mig som en mask på golvet hos Sofia.

Ringer ett samtal till Johan och pratar.
Denna människa påstår inte veta vem Sofia är och vägrar
säga sitt förnamn, öh? Och jag tror ju såklart att det är något
skämt och är ruskigt övertygad om att jag talar med rätt person
medan han säger "nej jag känner inte dig osv" haha, sen så
frågar han vart jag bor så säger jag "haparanda", trodde ju nu
seriöst att människan var helt dum i huvudet, och så frågar jag
"själv?" så svarar denna sthlm, hah jag ville nästan skratta men
ändå gråta, höll på och bli lite irriterad, sen säger personen:
"du är lite konstig du!" och då vill jag gråta, jag var som så jaaa
övertygad vilket inte är värt det, visade sig vara någon människa
från Fittja som jag ringt.... i onödan då jag slagit fel nummer.

Stackars honom. Men se så, så det kan gå!
Äsch har inte så mycket mer och skriva. Ni bör inte anteckna.
Ha det bäst och fortsatt trevlig helg allihopa! :)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0