ja ä en solstråle

what goes around, comes around.


jag har varit och tittat på hockey. Asplöven mötte Lycksele.
Ett korplag så som jag brukar se på det hela. Alltså när det
kommer och handla om Lycksele. Jaa. Man har ju tyckt lite
vad som helst då Asplöven vanligtvis kör över dem totalt typ.

Märktes redan i första perioden att Asplöven inte var på topp
idag, dom saknade nog helt motivation eller så. Blir ju som
det blir sen, och resultatet säger sitt då Lycksele vann mot
Asplöven. Hah, månne hur det här känns för dem då?! Ja det
är en bra fråga. Matchen var som den var, hoh jag vet inte vad
jag ska säga, får väll hoppas på att det går bra nästa gång.
Och jag tror Lycksele vann efter kanske sjätte straffen eller
något sådant... Mmm. Pekka skrek som fan: till domaren dvs.
typ: "dra hem och knulla din fru för fan. Vad fan kommer du fr
västerbotten din skit?" och massa andra skämmiga saker...
Helt meningslöst.

Huhta blev skadad av Mikko som råka skjuta pucken på hnm
eller så var det en Huhta som blockade pucken. Misstag ja det
gjorde dom hela tiden. Skymtade även en v där på kuben som
trots allt inte kom och satt med mig/oss haha fast det hade jag
ju ändå kunnat räkna ut själv också. Mikko.P blev skadad,
såg ut som om han skulle mörda lycksele spelaren då han ja
hoppade efter honom på isen på ett ben och svingade runt
klubban, för att sedan bråka med domaren, försöka knäcka sin
klubba, slängde den och åkte ut. Hej....Han skrek:
vittu vittu vittu saatana vittu vittu vittu saatan vittu tusen gånger
om och om igen. Smärta!

Och så har jag fått vetskapen om att jag inte bara pratar som ett
mumintroll, jag skriver tydligen som ett vilket är lite väl och ta i...
Ha ha, schöön feeling. jag get en schöön en feeling

Why do I hurt so bad
Don't want to feel so sad
If it's what you want --
Then hurt me, then hurt me.
And now I'm always wondering why,
don't know me anymore.

Nu ska jag gå och tvätta bort make-upen och sen så ska jag
fixa lite smått och se vad jag kan göra. Anything......Anyone?
Thailand! låter bra.

i miss you boy
viktor- för den som inte fattar det

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0