jag vet inte vad, men det känns inte bra

mina fingrar är helt frusna och jag är hemkommen!
jag skriver lite mer om kvällen senare eller imorgon.
Beror på vad jag känner för, men roligt hade jag då
allt vill jag lova! Tack för sällskapet allihopa.

Och vad händer härnäst? ;)

ett inlägg jag ska uppdatera om och om igen lite titt
som tätt... ha ha!



ha ha jag måste
en fin konversation, tror dessa är rätt vanliga bland oss två
då vi ibland skriver om knäppa saker (ibland)
vet ej vartifrån man får allt men

Malin säger:
pimplar du?

Sorbas säger:

vad menar du med det? .d

:D'

malin sa (03:21):

fisk

ar du?

Sorbas har precis skickat dig en vibb.

Sorbas säger:

inte just nu :D

dudå?

malin säger:

haha okej:P

näää:P int just nu:)

funderar på att göra de

sku va skoj o få firrar

Sorbas säger:

HAHAHa okej :D

hur började du tänka på de då? :D

malin säger:

hahah vet inte, dudå? :D

Sorbas säger:

hahah för att du frågade mig :D

asså du tänker för mycket :D


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0