johan harju och linus omark

jag fick bara lust och ha deras namn som rubrik för den
som undrar, och snart ska jag ta och varva ner lite eftersom
att jag ska upp vid någon tid på morgonen för att sedan dra
och beundra de där två killarna, och så ska jag annars också
upp lite hyffsat tidigt imorgon.

iaf så har jag hunnit med att basta och så, det om något är så
otroligt jäkla skönt när det är vinter och speciellt när man är helt
frusen osv. passar sådär utmärkt just då, så nu är jag helt varm
i hela kroppen, och det känns fint. sen har jag även pratat med
sofia i telefon om lite vad som helst, och hoh vissa saker är bara
för skrämmade måste jag då erkänna. wellwell.

det är vinter, och det är hur mysigt som helst. snart är det ju vår
igen, igen och igen? men det känns som om det var april och
sthlms resan gjordes helt nyligen, oho. ska njuta av det som finns
kvar av vintern.. jag vill hinna med att åka skridskor flera gånger,
det är något jag ska göra. och sen vill jag åka pulka! ha ha ha.
och på tal om vad jag vill så vill jag fara och bada, och så vill jag
se filmen "the day the earth stood still" någon som vill vara lite
överraskande och be mig kolla den med någon. anyone?
det vill jag iaf hur som, och snart är det vår vilket är super skönt
och det ser jag fram emot..

På våren finns det en hel del man kan göra, och då är det bara
och se fram emot den. Jag vill inte favorisera någon årstid då
alla årstider har sina superbra sidor. Men visst längtar jag även
till sommaren, för i vissa fall vill jag ha värme! så jag längtar tills
jag får kasta av mig kläderna och så längtar jag även till att få
simma i havet!

ha ha nu ska jag sluta drömma här om allt möjligt, det blir bara
som det blir. nå ja, imorgon ska jag kanske äntligen umgås med
sötnosen, fan ó fan, jag saknar honom...... och så får jag ju ta och
se vad mer som sker.

nu ska jag slå på one tree hill, säsong fyra. ska börja tjuvkika där
då det inte är så överdrivet länge sedan jag såg trean. sen blir det
och köra maraton igenom alla säsonger, låter bra!
ni får ha det bäst allihopa, och trevlig helg till er, ni är guld.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0