kubisode

jag har spenderat en del av min kväll i kuben tillsammans
med sofia där vi satt och snackade om ditt och datt och så
gjorde vi upp lite planer, bland annat för skolavslutningen.
HA HA, great great. Sen pratade jag om lite grejsimojser
med både s och e där och ja. Trevligt var det.

Äälskar musiken som spelades......
Och vad mer. Denna kväll kmr bli lång. Ska strax basta
och sen ska jag gö lite vad som helst. Om jag far till skolan
imorgon återstår och se då jag är hlr på o bli sjuk i skallen.
Ha ha nej men, jag har fått lite problem:D HAHAHAHAHAH
låter kul, men ja :p jobbigt är det iaf.

ha de bäst iaf :D nu duscha o allt.
sen mysa ner i sängen.

o en liten bild jag tog nyss. tja maaalin


hit the road jack and don't you come back no more, no more, no more
no more.. hit the road jack and don't you come back, no more....
musaaa for lajf

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0